Zákaznický servis

Chceš s námi pečovat o zákazníky z celé EU?

Jsme moc rádi, že tě zajímá práce v Brasty a že by ses rád podílel na péči o naše zákazníky. Brasty se rychle rozrůstá, spouštíme prodeje v dalších zemích a pro tyto nové a stávající země potřebujeme šikovné lidi, kteří nám pomohou s péči o zákazníky. Troufneš si na to?

Jak se staráme o zákazníky?

Práce v mezinárodním týmu

Naše zboží si mohou zakoupit lidé nejen v Česku ale také v Německu, Rakousku, Bulharsku, Polsku, Rumunsku, Itálii, Španělsku, ma´darsku a nebo na Slovensku. Další země jsou v plánu a proto potřebujeme posilu, která nám pomůže s péčí o zákazníky v zemích celé EU. Práce v zákaznickém centru je tak prací vskutku mezinárodního měřítka – denně se budeš potkávat s kolegy z nejrůznějších koutů světa. Naši kolegové ze zákaznické podpory tvoří skvělý tým, který si rozumí nejen v práci ale i ve volnu – samozřejmostí jsou tak grilovačky, fotbálek a občas i nějaký ten společný sport.

Z čeho se skládá práce zákaznické podpory?

Call Centrum

Čas od času zákazníci volají a potřebují s něčím poradit. Jsme jim ruce a se vším jim ochotně pomůžeme.

E-maily

Zákazníci nám píší a píší nám opravdu dost. E-mailů je proto hodně a je potřeba na všechny odpovědět.

Zpětná vazba

Informace získané od zákazníků předáváme dál na marketingové oddělení, kde je kolegové zpracovávají.

Objednávky

Staráme se o objednávky a případě potřeby je upravujeme. Občas produkt přidáme a nebo zase ubereme.

Sociální sítě

Zákazníci s námi komunikují také přes sociální sítě Facebook a Instagram. I tam jim ochotně poradíme.

Máme přehled

Díky kontaktu se zákazníky máme přehled o jejich potřebách a přáních. Proto i naše připomínky sunou e-shop kupředu.

Možná hledáme právě tebe

A nebo hledáš možná ty právě nás? Na zákaznické podpoře u nás pracuje tým skvělých lidí, který je motivován nejen penězi, které každý měsíc dostává, ale také samotnou prací a skvělou partou lidí. Jsme prakticky stále se vyvíjející startup, pro který není nic nemožné a překážky neznáme. Stále zkoušíme nové věci a učíme se za chodu. Láká tě dobrodružství v ecommerce? Baví tě práce v mezinárodním kolektivu? Tak nám napiš a domluvi si schůzku!

Proč pracovat v zákaznickém centru?

  • Postupně poznáš celou firmu. Budeš spojka mezi zákazníkem a zbytkem Brasty. V kanceláři se potkáš s kolegy ze zemí jako je Španělsko, Itálie, Polsko nebo Rumunsko.
  • Nebudeš se v práci nudit. Vždy je co dělat.
  • Zákaznický servis je vstupní branou do společnosti. Většina našeho managementu začínala na zákaznických linkách.
  • Nemusíš se bát, pokud jsi na startu profesní kariéry, všechno tě totiž naučíme.

Máš zájem?

Zaujala tě práce u nás? Napiš nám! Jak jsme už psali výše, pro šikovné lidi máme práce dost.