Zákaznický servis
Chceš s námi pečovat o zákazníky z celé EU?
Jsme moc rádi, že tě zajímá práce v Brasty a že by ses rád podílel na péči o naše zákazníky. Brasty se rychle rozrůstá, spouštíme prodeje v dalších zemích a pro tyto nové a stávající země potřebujeme šikovné lidi, kteří nám pomohou s péči o zákazníky. Troufneš si na to?
Jak se staráme o zákazníky?
- Mluvíme se zákazníkem - Spokojený zákazník je naším hlavním cílem. Jak toho dosáhnout? Poradíme, pomůžeme a informujeme. Využíváme mnohaleté zkušenosti našich vedoucích se službou zákazníkovi. Hovorů ale není za den hodně, více píšeme e-maily.
- Odpovídáme na e-maily - Rychlost a přesnost odpovědi je základem spokojenosti zákazníka. Spokojený zákazník je zase základem prosperujícího e-shopu.
- Jsme spojkou mezi zákazníkem a zbytkem firmy - Dostáváme od zákazníků zpětnou vazbu a předáváme ji dále do firmy třeba na reklamační oddělení nebo produkťákům. Sbíráme informace, přání a prosby zákazníků. U nás vlastně začíná celý ten koloběh ladění systému e-shopu k maximální spokojenosti zákazníků.
- Staráme se o stav objednávek - Někdy je potřeba v objednávce něco upravit, aby mohla ještě ten den ze skladu odejít. Někdy chce zase zákazník do objednávky něco přidat a nebo naopak něco ubrat. Zkrátka a jednoduše, upravit objednávku k plné spokojenosti zákazníka pro nás není problém.
-
Používáme sociální sítě - Práce nesmí být nuda, takže se potkáváme se zákazníky i na Facebooku nebo Instagramu.
Práce v mezinárodním týmu
Naše zboží si mohou zakoupit lidé nejen v Česku ale také v Německu, Rakousku, Bulharsku, Polsku, Rumunsku, Itálii, Španělsku, ma´darsku a nebo na Slovensku. Další země jsou v plánu a proto potřebujeme posilu, která nám pomůže s péčí o zákazníky v zemích celé EU. Práce v zákaznickém centru je tak prací vskutku mezinárodního měřítka – denně se budeš potkávat s kolegy z nejrůznějších koutů světa. Naši kolegové ze zákaznické podpory tvoří skvělý tým, který si rozumí nejen v práci ale i ve volnu – samozřejmostí jsou tak grilovačky, fotbálek a občas i nějaký ten společný sport.


Z čeho se skládá práce zákaznické podpory?
Call Centrum
Čas od času zákazníci volají a potřebují s něčím poradit. Jsme jim ruce a se vším jim ochotně pomůžeme.
E-maily
Zákazníci nám píší a píší nám opravdu dost. E-mailů je proto hodně a je potřeba na všechny odpovědět.
Zpětná vazba
Informace získané od zákazníků předáváme dál na marketingové oddělení, kde je kolegové zpracovávají.
Objednávky
Staráme se o objednávky a případě potřeby je upravujeme. Občas produkt přidáme a nebo zase ubereme.
Sociální sítě
Zákazníci s námi komunikují také přes sociální sítě Facebook a Instagram. I tam jim ochotně poradíme.
Máme přehled
Díky kontaktu se zákazníky máme přehled o jejich potřebách a přáních. Proto i naše připomínky sunou e-shop kupředu.
Možná hledáme právě tebe
A nebo hledáš možná ty právě nás? Na zákaznické podpoře u nás pracuje tým skvělých lidí, který je motivován nejen penězi, které každý měsíc dostává, ale také samotnou prací a skvělou partou lidí. Jsme prakticky stále se vyvíjející startup, pro který není nic nemožné a překážky neznáme. Stále zkoušíme nové věci a učíme se za chodu. Láká tě dobrodružství v ecommerce? Baví tě práce v mezinárodním kolektivu? Tak nám napiš a domluvi si schůzku!
Proč pracovat v zákaznickém centru?
- Postupně poznáš celou firmu. Budeš spojka mezi zákazníkem a zbytkem Brasty. V kanceláři se potkáš s kolegy ze zemí jako je Španělsko, Itálie, Polsko nebo Rumunsko.
- Nebudeš se v práci nudit. Vždy je co dělat.
- Zákaznický servis je vstupní branou do společnosti. Většina našeho managementu začínala na zákaznických linkách.
- Nemusíš se bát, pokud jsi na startu profesní kariéry, všechno tě totiž naučíme.
Máš zájem?
Zaujala tě práce u nás? Napiš nám! Jak jsme už psali výše, pro šikovné lidi máme práce dost.