VEDOUCÍ PŘÍJMU ZBOŽÍ

Máte praxi s příjmem zboží, zkušenosti se skladovým hospodářstvím a schopnost si efektivně organizovat práci? Ano? Pak máme příležitost právě pro Vás.

Co budete dělat:

  • v první řadě organizovat příjem zboží, tak aby bylo co nejdříve naskladněné
  • bude potřeba přiložit ruku k dílu, příjem nebudete jen organizovat, ale i jej fyzicky provádět
  • společně s kolegy zajišťovat vstupní kontrolu kvality zboží
  • vyvíjet snahu o maximální zjednodušení celého procesu příjmu, navrhovat zlepšení a veškeré kroky pro co největší efektivitu práce
  • koordinovat činnosti oddělení se zbytkem skladu a kolegy z nákupu

 

Co je k práci potřeba:

  • určitě organizační dovednosti
  • praktická zkušenost s příjmem zboží a skladovým hospodářstvím
  • VZV
  • uživatelská úroveň práce na PC
  • zaměstnanec by měl mít dobrou fyzickou kondici, práce bývá opravdu náročná
  • selský rozum a pracovitost

 

Co za to (kromě mzdy):

  • samostatnou práci, ve které můžete uplatnit své nápady
  • práce na dvě směny, ale žádné noční: 06:00 – 14:30 a 08:30 – 17:00, střídá se pravidelně po týdnu
  • možnost osobního i pracovního rozvoje
  • partu spolupracovníků plnou přátelských lidí
  • finanční odměny za dobře odvedenou práci
  • dovolená navíc, sick days
  • dotované obědy, nápoje a občerstvení na pracovišti
  • práci na HPP kousek od centra Olomouce
  • parkování přímo před budovou
  • nástup možný ihned

 

Kontaktní formulář