TEAM LEADER ZÁKAZNICKÉHO SERVISU

Máte chuť využít své znalosti cizího jazyka a táhne vás e-commerce? Zákaznické centrum hledá posilu pro rozvoj kolegů a komunikaci se zákazníky.

 

Co budete dělat:

  • Telefonicky a e-mailem pečovat o naše zákazníky (ČR a podle jazykové vybavenosti GB/DE).
  • Evidovat telefonické objednávky.
  • Překládat texty z češtiny do němčiny/angličtiny a naopak.
  • Pomáhat kolegům se zaškolením a proniknutím do tajů nejen telefonické komunikace a dohlížet na kvalitu jejich služeb.
  • Účastnit se rozvojových projektů a implementace nových interních systémů.
  • Pomáhat s vyřizováním reklamací.

 

Co je k tomu potřeba znát, mít nebo umět:

  • Zkušenosti ze zákaznického centra jsou naprosto nutné
  • Češtinu nebo slovenštinu slovem i písmem na vynikající úrovni.
  • Němčinu nebo angličtinu na výborné úrovni (slovem i písmem).
  • Být aktivním uživatelem PC.
  • Komunikativnost, veselou povahu, pomůže i odolnost vůči stresu.

 

Co Vám za to nabízíme:

  • Delší než zákonem danou dovolenou, sick day.
  • Mezinárodní partu kolegů plnou pohodových a usměvavých lidí.
  • Skutečný kariérní růst – team leader/vedoucí oddělení a tím to končit nemusí.
  • Zajímavé platové ohodnocení.
  • Profesní školení – přejeme si, aby nerostla jen firma, ale i naši zaměstnanci.
  • Příjemné slevy na náš sortiment.
  • Benefity zajišťující pohodlí nejen v kanceláři – dotované jídlo, káva, sportovní a kulturní akce, …

 

Kontaktní formulář