OBLASTNÍ MANAŽER – SLOVENSKÁ REPUBLIKA

Láká Tě práce v on-line sféře, která pro Tebe bude mít budoucnost? Je slovenština Tvůj rodný jazyk a chceš si slušně vydělat? Tak na nic nečekej a připoj se k nám.

 

Kdo jsme:

Jsme tým mladých, pozitivně smýšlejících lidí, kteří provozují internetový obchod zaměřený na módní zboží (hodinky, parfémy, kosmetika, šperky). Jsme ryze česká společnost se sídlem v Olomouci. Denně expedujeme více než 1000 objednávek do devíti zemí Evropy s další chystanou expanzí na jih a západ Evropy. V posledních letech pravidelně sbíráme ocenění od našich zákazníků a renomovaných asociací. Dlouhodobě držíme více než 98% kladných hodnocení. Naším hlavním cílem je vytvořit nákupní galerii zaměřenou na módu, nabízet produkty v celé Evropě a být jednou z nejsilnějších značek mezi internetovými obchody.

 

Co budeš dělat:

V první řadě bude potřeba poznat naše procesy, chování zákazníka v dané zemi a naše produkty. Může to trvat přibližně 3 měsíce, ale záleží na tobě, jak rychle se do toho dostaneš. Práce začíná v zákaznickém servise, od kterého se pak odrazíme k větším odpovědnostem.

ze začátku:

  • telefonicky a e-mailem pečovat o zákazníky ze Slovenské republiky
  • komunikovat se zákazníky, zadávat a vytvářet objednávky, poptávky do interního systému
  • překládat texty z češtiny do slovenštiny a naopak
  • spolupracovat na zlepšování procesů a zkvalitnění služeb
  • mít na starost ještě pár marketingových aktivit, pokud budeš chtít – propagace e-shopu, SEO,…
  • spolupracovat s reklamačním a produktovým oddělením

po zaučení:

  • zajišťovat hladké fungování všech aspektů podnikání souvisejícími s národními předpisy a pravidly
  • zodpovídat za budování značky Brasty
  • hodnotit pokrok společnosti, prodejní a marketingové úspěchy a jejich následné reportovaní vedení
  • monitorovat konkurenci, sledovat lokální akce a navrhovat marketingové strategie
  • vyhodnocovat stávající procesy a jejich optimalizaci
  • reportovat fungování obchodních aktivit firmy na Slovensku, navrhovat jejich rozvoj

 

Co je k tomu potřeba znát, mít nebo umět:

  • slovenský jazyk na úrovni rodilého mluvčího
  • nebát se komunikace po telefonu a být ochotný vždy zákazníkům dobře poradit
  • MS Office na běžné uživatelské úrovni
  • přátelská a proklientsky orientovaná osobnost, pomůže i odolnost vůči stresu
  • znalost slovenské mentality výhodou
  • přehled o nastavení e-shopu
  • silné komunikační, organizační a vyjednávací schopnosti

 

Co Ti za to nabízíme:

  • práci na HPP kousek od centra Olomouce
  • reálná možnost osobnostního i kariérního růstu (vstupní školení a navazující tréninky). Přes 80% našich vedoucích jsou bývalí operátoři ze zákaznické linky
  • mezinárodní kolektiv plný pohodových a usměvavých lidí
  • zajímavé platové ohodnocení
  • profesní školení – přejeme si, aby nerostla jen firma, ale i naši zaměstnanci
  • příjemné slevy na náš sortiment
  • benefity zajišťující i pohodlí v kanceláři – dotované jídlo, káva, sportovní a kulturní akce,…

 

Je to pro tebe zajímavé? Dej nám o sobě vědět přes formulář níže!

 

Kontaktní formulář