KOMUNIKACE SE ZÁKAZNÍKY – ČR/SK

Přemýšleli jste už, co budete dělat po škole? Co začít kariéru v zákaznickém servisu a slušně si u toho vydělat?

 

Proč:

  • protože chceme být více než jen řadový eshop a dát zákazníkům možnost se o nákupu poradit
  • protože vše děláme pro to, aby si o nás naši zákazníci se zájmem povídali a chlubili se „úlovkem“ z našeho eshopu
  • protože si přejeme, aby byla práce hravá a zábavná, zároveň efektivní a její výsledek srozumitelný

 

Co budete dělat:

  • telefonicky a e-mailem pečovat o zákazníky z České republiky a Slovenska
  • evidovat telefonické objednávky
  • pomáhat zákazníkům s výběrem zboží
  • mít na starost ještě pár marketingových aktivit – propagace e-shopu, SEO,…

 

Co je k tomu potřeba znát, mít nebo umět:

  • češtinu nebo slovenštinu zvládnutou bez chyb (slovem i písmem)
  • být aktivním uživatelem PC
  • komunikativnost, veselou povahu, pomůže i odolnost vůči stresu
  • zkušenost ze zákaznického servisu je výhodou

 

Co Ti za to nabízíme:

  • práci na HPP kousek od centra Olomouce
  • skutečný kariérní růst
  • mezinárodní kolektiv plný pohodových a usměvavých lidí
  • zajímavé platové ohodnocení
  • profesní školení – přejeme si, aby nerostla jen firma, ale i naši zaměstnanci
  • příjemné slevy na náš sortiment
  • benefity zajišťující i pohodlí v kanceláři – dotované jídlo, káva, sportovní a kulturní akce,…

 

Kontaktní formulář